20160928

HÖST..

 
Idag var nog den där dagen där, när man kände att det var höst. :-)
 
Förvisso var det rätt varmt imorse, när jag tog bussen till jobbet, 17gr. Men det var mulet och det hängde regn i luften, och jag hann nästa fram till jobbet innan regnet kom.
 
Sen har det varit lite skurar lite till och ifrån och kraftig vind, så ja...hösten har nog kommit nu, lite senare än vanligt, men faktiskt helt ok. Det känns rätt skönt med den friska luften och lite vindar o regn. :-)
 
 
Och idag efter jobbet, så blev det en behaglig promenad för mig och Liza, till E, då vi bestämt att övningsköra idag. Sen har det även blivit några ärenden, och lite softande i soffan.
 
En Bra Dag med andra ord, på alla plan och även då på jobbet, och det var verkligen ett bra tag sedan jag kunde säga det om mina arbetsdagar. Har ju haft det rätt tufft detta året, men idag kändes det bra och att vändningen kanske kommit, så det hoppas jag. :-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar