20160920

LAMPA & MITT TRÄNINGSPROGRAM..

 
Vet in om jag visat vår nya lampa i sovrumsfönstret, rena fyndet hos Clas Ohlson, och sen avvek jag från allt vitt jag har, och istället blev det en ljusgrå skärm till. Tyckte det bröt av så snyggt mot det vita och passade väl ihop med den nya sängen. :-)
 
Tisdag ja....vilket innebär korta intervaller på löpbandet. Jag kör enligt ett program från Stora Löparboken för kvinnor, av Jessica Almenäs och Lovisa Sandström, vilket innebär 3 löppass i veckan, där det är ett med korta intervaller, ett med långa intervaller och ett distanspass i veckan, vi får väl se om jag får mer respons av att följa detta.
 
Jag har ju sprungit i många år, men kände nu senaste året att jag inte utvecklades som jag ville, precis som jag stannat på en platå och inte kom vidare, så nu testar jag detta, så får vi se om jag kan komma vidare. :-)
 
Och mellan alla löppassen, försöker jag få in lite gympass, för att stärka mina muskler, så att kroppen skall orka med löpningen, och ibland kan det bli en cykeltur också. :-)
 
 

3 kommentarer:

  1. Ibland behöver man strukturera om sin träning för bättre resultat.
    Lampan är så snygg.

    SvaraRadera
  2. Man skifta och variera sin träning annars står man mest stilla på samma ställe. Roligt att börja på nåt nytt :)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Supersnygg lampa. Clas Olson levererar tycker jag!!! Jag har kommit till att jag bara tränar för att röra på mig, må bra och att det är en fantastisk avkoppling. Har slutat jaga längder och tider... nästan i alla fall ;) ;) På söndag är det Lidingöloppet och sista delen av klassikern, och jag vill ju gärna ha en hyfsad tid trots allt... skratt*
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera