20161010

MAJAS LYKTA..

 
I Lördags hade jag mina kära barndomsvänner på besök, och fick av dem en jättefin lykta från Majas lyktor, så nu kan jag räkna in ytterligare en till min samling. :-)
 
Och Vilken härlig och skön Lördagskväll vi fick, alltid lika kul att träffas. Vi har ju känt varandra sedan den där dagen vi började ettan hemma i byn, så det är rätt många år sedan. Och även om vi idag gör helt olika saker och är i olika fas i livet, så har vi så kul och härligt när vi träffas.
 
Så jag ser verkligen framemot nästa gång vi skall ses igen....Härliga stunder där man tankar mycket positiv energi.  <3 p="">
 
Men idag Måndag igen, känns som veckorna nästan bara innehåller Måndag och Fredag....haha. :-) Och den här veckan, har vi faktiskt planerat in en biokväll, och det händer inte ofta att vi går på bio, så det här ser jag också framemot, men vilken film vi skall se har vi inte bestämt, vi får väl se vilken som faller oss i smaken. :-)
 

1 kommentar:

  1. Superfin(a) lyktor och vad kul med barndomsvänner på besök! Stort GILLA på det!! Vi kommer aldrig iväg på bio, trots att vi har presentkort ligger och väntar... Skämsmössa på!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera