20161027

TORSDAG MED UTEKVÄLL..

 
Torsdag och jag är redan iväg, när ni läser detta.
Körde hemifrån tidigt imorse, för jag har möte nere i Lund redan 7,30. Men en köpekaffe med i bilen, så går det galant. :-) Ja bilen fick åka förbi espressohouse när jag körde ut ur stan. :-)
 
 
Igår bakades den första mjuka pepparkakan, rena julkänslan. :-) Så gott det var. :-)
Längtar lite nu efter första advent och julkänslan....
 
 
Men åter till denna torsdag den 27/10, som ikväll blir utekväll med gamla kollegor, och vi ska testa en ny restaurang här i stan, så det blir nog både gott och supertrevligt. :-)
 
Så en härligt Torsdag på Er! 
 

2 kommentarer:

  1. Men mums så gott. Ja hela den här tiden fram till jul är bara helt underbar, myser varje sekund. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är pigg igen. Mysigt att gå ut och käka med gamla kollegor, annars brukar det ju bli att man glider ifrån varandra.
    Jag längtar också efter advent.
    Och du ..den där räkmackan i tidigare inlägg såg inte dum ut. Jag har inte ätit räkmacka på evigheter. Funkar inte med två glupska pojkar i familjen, blir svindyrt ;)
    Ha en fin torsdag och trevlig utekväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera