20161031

TRÄNINGEN IGÅNG IGEN..

 
Då var man igång med träningen igen, efter en veckas vila. :-) Orkade inte riktigt hela förra veckan, men nu i helgen har det känts bra i kroppen.
 
Så igår fick det bli det sedvanliga distanspasset, och förra söndagen stod det löpning i 75 minuter, så det tog jag igår istället, då jag var sjuk förra helgen. Och det gick riktigt bra.
 
Och turen gick utmed Hammarsjön och sedan utmed Helgeå och genom vattten riket, tillbaka till stan och genom en rätt tom stadskärna. Var väl för tidigt för folk att vara ute...haha, då jag stack ut direkt efter havregrynsgröten. :-) 
 
Sedan avslutade jag mitt 75 minuters pass på gymmet, där båda barnen var och tränade, så jag hoppade på där och körde lite styrka också när jag väl var igång. :-)

 
Men idag Måndag igen och ny vecka, och det är även sista oktober. Så nu går vi inte för julkänsla, med lite förberedelser. :-)men den här veckan, är det höstlov, så jag är ledig på Onsdag, vilket ska bli skönt. :-)

Så en härlig start på denna nya veckan, ni som tittar in!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar