20161105

ALLHELGONADAGEN..

 
Allhelgonadagen idag, och det har varit en dag som verkligen gått i lugnt tempo, för att kunna landa lite och hitta tillbaka till lite bättre välmående.
 
Jag har haft en mentalt jobbig vecka på jobbet, vilket resulterat i att jag fått huvudvärk, som suttit i några dagar nu, och som jag inte fått bukt med. Känts som jag haft axlarna ändå uppe vid öronen, så det är klassisk stress huvudvärk. Så igår sov jag bort hela kvällen och idag har jag fått massage av N, och varit ute och gått en lugn promenad och fått lite luft, försökt att bara stressa av.
 
Sedan har det blivit en brunch på stan, då vi ändå skulle till kyrkogården också.
 
 
Så mycket folk det var på kyrkogården, och så mycket fina ljus och blommor, bara lite trist väder, då det börja regna rätt rejält när vi var där.


Men nu har vi landat hemma igen, och mitt huvud känns betydligt bättre än vad det gjorde imorse när jag vaknade, och mindre spänd känner jag mig också, så det går på rätt håll.
 
Så här blir det en lugn Lördagskväll! ♥
 
 

1 kommentar:

  1. Så vackert på kyrkogården. Var rädd om dig och krya på dig! Kram Suss

    SvaraRadera