20161109

HELGENS ROSOR..


I Fredag köpte jag inga helgblommor själv....vet inte riktigt var min tanke var, men jag ville bara hem, så det glömdes bort totalt. Men som tur är har jag en snäll sambo, som överraskade mig med jättefina röda rosor. :-)



Inte ofta man blir uppvaktad på det här viset, men gud så fina de var och gud så glad
 jag blev av dem Tack N! :-)


Men nu har vi hamnat mitt i veckan, och här vaknade vi till ett vitt landskap. :-)
För i natt hade det snöat, och lagt sig ett fint vitt täcke, så mysigt att komma ut, så nu är det verkligen vinter. Tur man har vinterdäcken på, för det var många som halkade rundor idag på väg mot jobbet, så det blir nog lite olyckor idag.

Märkligt att det kommer så överraskande för många varje år, för vinter blir det ju alltid. :-)


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar