20161117

LISTA TILL TOMTEN..

 
Dags att skriva lista till tomten....haha. :-)
 
Nä jag tror inte på tomten, men har en dotter som nästan kräver att jag skriver önskelista varje år, så hon har att välja på när hon skall köpa julklapp till mig. Så önskningarna får ju ligga lite prisvärt också, så det inte blir för dyrt för henne. :-)
 

Så detta är lite av det jag önskar mig. :-)
 
Jag antar att ni inte skriver önskelistor, men ni har säker önskningar ändå, som jag hoppas slår in. :-)
 
Ja då har vi kommit till torsdagen, och veckan börja gå mot sitt slut. Idag är en sådan dag där jag åkt söderut på morgonen för jobb hela dagen i Lund, och såklart gick bilen förbi espresso house imorse. Det har nästan blivit en grej det där...haha, men det är ju betydligt trevligare att sitta där i bilen och dricka lite go kaffe och samtidigt lyssna på mix Megapol, och tiden går ju lite fortare också. :-)
  

1 kommentar:

  1. Jag har ständigt en önskelista på G man vet aldrig när någon frågar haha. Kram Anette

    SvaraRadera