20161221

TILLBAKA PÅ MITT RUM..

Ja då var man tillbaka på sitt rum på jobbet igen, efter 2 dagars turne i Skåneland. :-)

Och sen blir lite glatt överraskad när man kom tillbaka, då några trevliga kollegor, fixat mitt rum och bytt mitt skrivbord, gör ju inte saken bättre.

Med andra ord....skönt att vara tillbaka bland sina "grejor" igen...haha. :-)

Och idag då Onsdag, en helt vanligt Onsdag med undantaget att det är endast några dagar kvar till Jul..........känner ni julstämningen och är ni klara med era förberedelser inför helgen? :-)

Här kör vi sista racet idag, och ska storhandla, då vi har julafton hos oss i år. Sen tänker jag bara luta mig tillbaka och njuta av Julen och allt vad det innebär. :-) 



3 kommentarer:

  1. Vilken överaskning att komma tillbaka till. Kul. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. God Jul Laila
    Önskar dig en underbar dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt God Fortsättning finaste ❤

    SvaraRadera