20170316

SÖMNIG LITEN VOVVE & TRÄNINGSTANKAR..


En liten hund som kröp fram ur kuddgömmorna imorse. :-)

Trodde aldrig hon självmant skulle komma fram, då hon verkade totalt slut idag, men jo hon var på G att följa med idag också till jobbet. :-)

Här har jag nu börjat komma igång med träningen igen, efter några veckors sjukdom. Var igår och testade ett ATC pass på Actic, ett cirkelpass med fokus på styrka, riktigt roligt, så det får jag nog göra fler gånger. Känner att jag nog måste försöka variera min träning, och inte köra så ensidigt som jag gjort nu under en längre tid, med bara löpning och gym, och inte vara så målinriktad. :-)

Hitta lite tillbaka till glädjen i träningen, och inte bara fokusera på må bra faktorn. :-) För glädjen den har inte riktigt funnits där på ett tag, har mer tränat för att nå mina mål och att för att uppnå den där sköna känslan efteråt.

Men nu ändrar vi på det! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar