20170403

GÅRDAGENS LÖPNING..

Igår blev första löprundan på över 6 veckor avverkad.  :-)

Jag har ju tagit det rätt lugnt med all träning de senaste veckorna, jag fick ju konstaterat olika stress symtom då för över 6 veckor sedan, och ordinerades lite lugnt i min tillvaro. Så jag vilade första helgen därefter, vilket mynnade ut i att jag blev sjuk i 1,5 vecka, sen började jag träna lite smått, men bara 2 pass i veckan. Men idag kände jag lite lust att ge mig ut på en runda, så jag tog det rätt lugnt, och tänkte jag tar det som kommer, men orken fanns där, så det blev totalt 10 km, och det kändes riktigt bra. :-)

Men just nu lyssnar jag på min kropp ordentligt, och tar det lugnt. Vill ju inte att det skall bli värre än det är. För bra är jag inte ännu, sover otroligt mycket och är enormt trött varje dag.
Ska påtala att det inte bara är min träning som är orsaken till det hela, utan kombon min höga träningsdos med väldigt högt tempo på jobbet. Så det gäller att "skära" där det går, och just nu går det inte på jobbet, då vi är mitt i ett större projekt.

Så det är bara att gilla läget. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar