20170410

HÄRLIGA DAGAR..


Ännu en härlig helg som gått.

Och vilken söndag det blev igår, det trodde man ju inte på förmiddagen, när det var grått och kallt. Men efter mitt pass på gymmet på förmiddagen, så började solen visa sig lite grann och efter lunch så sken den för fullt, så härligt. :-)

Jag var ju iväg igår och träffade mina kära barndomsvänner, och där fick vi en riktigt härlig eftermiddag ute i Cs uterum, med jättegod mat och jättemysigt som vanligt när vi träffas, mycket att uppdatera oss på. :-)

Men idag Måndag, som än så länge startat bra, med en sol som är på väg fram, så detta kan nog blir en fin Måndag också.




4 kommentarer:

  1. Vilken mysig söndag :)
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Underbart med sol och umgänge med goda vänner! Det är livet det... :)
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Mysigt!
    Galet kallt här i Stockholm!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag har fått njuta sol och värme i Rom i ett par dagar, så jag är full med energi nu.

    SvaraRadera