20170512

ÄNTLIGEN..


Äntligen fick man se solen! :-)

Efter en vecka med bara regn, var den verkligen efterlängtad. Hade ju bestämt idag att om solen tittade fram, så skulle jag cykla till jobbet...haha, vet inte vad jag tänkte, om jag bara sa det för att jag inte trodde på att solen skulle titta fram eller inte. :-)

Men i vilket fall, så var det bara att damma av cykeln och bege sig mot jobbet denna härliga morgon. Och det var rätt skönt när jag väl kom fram.

Fredag idag ja, rätt skönt, tidsomställningen kom ifatt mig efter några dagar, och sen har jag varit rätt trött. Men idag känns det betydligt piggare.

Och idag blir det en lugn fredagskväll, men hemmagjort pizza, vi tänkte testa lite nya varianter, så hur låter inte "rödbeta, chevre, ruccola, pinjenötter, balsamico o honung" eller "tomatsås, mozzarella, ruccola, lufttorkad skinka, honungsmelon, balsamico"....mmm, gud va sugen jag blev nu då. :-)

Härlig Fredag på Er, så hoppas jag att ni får en riktigt fin dag ni också!


❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar