20170520

MIN FREDAG..


Lördag, och det ser ut som att vi får en lika fin dag som igår, härligt.

För vilket väder vi fick igår. Jag var ju lite tidig till Malmö igår morse, som vanligt då jag är tvungen att parera med tåg som passar. Men iallafall, så tog jag mig en liten extra promenad i Kungsparken innan seminariet, och så skön morgon det var. :-)


Är ju bara så fint allt nu när det slagit ut och blivit grönt.

Huset i bakgrunden High Court, där jag brukar gå på mina frukostseminararier. :-)


Och vår Tgif på jobbet igårkväll blev lika trevlig som vanligt, där maten gick lite i Italienskt tema.


Efteråt mötte jag upp N på stan, för på stan var det fullt evangemang med musik på flera ställen och mycket folk, för vår lilla stad körde den sk Kulturnatten igår. Men vi kollade även in den kortege av gamla klassiska bilar som rullade genom stan också, men sen avslutade vi den härliga sommarkvällen med ljuv musik och en jordgubbs daquiri på vårt stammisställe. :-)

Men idag trädgårdslördag, och här blir det strax soptippen och blomsterlandet. :-)

❤ 

1 kommentar:

  1. Mmmm så gott det ser ut. Vädret har ju varit så härligt nu i några dagar. Underbart. Kram Anette

    SvaraRadera