20170531

MIN KLEMATIS..



Vi fortsätter väl idag med lite trädgårdsbilder. :-)


Händer ju lite nu i trädgården när värmen har kommit, mycket som börjar blomma, som här min fina klematis. Dock är den lite tunn nertill, vet inte om jag ska chansa och klippa ner den till hösten eller tidigt till våren, någon som vet?





Onsdag och mitt i veckan har vi hamnat i idag. Här idag en mulen och regnig dag, men ändå rätt skön tycker jag. Har efter en förmiddag i södra delen av Skåne nu hamnat här hemma i nordöstra delen. :-)


Här blir det nog en lugn hemmakväll idag. Var ju ute med E igår kväll och provsprang, har ju inte sprungit på drygt 1,5 månad, p ga en muskelbristning i vaden och en sträckning i skinkan....:-), men igår kändes det hur bra som helst. Så det blev 6 km, och utan direkt ansträngning, så nu är det bara ta upp det hela igen och öka på längden, men jag kommer att ta det lugnt och inte stressa, vill ju absolut inte ha tillbaka det onda. :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar