20170609

DAGENS NYA SKOR..


En dagens idag denna Fredag, med mina nya skor, sneakers från Vagabond. :-)

Dessa hittade jag redan tidigt i våras här i stan, men som vanligt så väntade jag med inköpet, och tur var väl det, för nu fick jag dem med 200kr rabatt här vid nybeställning. :-)

Såg nu att de rear ut dem i andra färger.



Idag här i stan är det skattjakt för studenterna, och jag hoppas de får fint väder, då det än så länge inte är det, men enligt prognos skall det spricka upp vid lunchtid. :-)




Sen idag får vi även ett kärt långväga besök, då mina föräldrar kommer hem från Spanien och skall bo hos oss i en vecka. :-)

Men innan dess lite jobb!




2 kommentarer:

  1. Supersnygga skor och jättefin outfit all the way around! Klassiskt och klassigt! Verkligen min smak.

    Kram och ha en fin helg och njut av föräldrarna!

    Anneli

    SvaraRadera