20170609

DAGENS NYA SKOR..


En dagens idag denna Fredag, med mina nya skor, sneakers från Vagabond. :-)

Dessa hittade jag redan tidigt i våras här i stan, men som vanligt så väntade jag med inköpet, och tur var väl det, för nu fick jag dem med 200kr rabatt här vid nybeställning. :-)

Såg nu att de rear ut dem i andra färger.



Idag här i stan är det skattjakt för studenterna, och jag hoppas de får fint väder, då det än så länge inte är det, men enligt prognos skall det spricka upp vid lunchtid. :-)




Sen idag får vi även ett kärt långväga besök, då mina föräldrar kommer hem från Spanien och skall bo hos oss i en vecka. :-)

Men innan dess lite jobb!




3 kommentarer:

  1. Supersnygga skor och jättefin outfit all the way around! Klassiskt och klassigt! Verkligen min smak.

    Kram och ha en fin helg och njut av föräldrarna!

    Anneli

    SvaraRadera
  2. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    บอลพรุ่งนี้

    SvaraRadera