20170627

DAGENS REA FAVORITER..


Blå blus från här, detta märke kan jag rekommendera då jag har 2 blusar sedan innan och de är kanon.
Blårandig skjort från
här
Vagabond sneakers från här, dessa har jag själv i beige, och stormtrivs i dem
Vit blus från
här
Kuvertväska från här

Lång bloggpaus igen....märkligt att det bara blir lite inlägg periodvis...haha. :-)
Men det är jobbet, har så mycket hela dagarna, så när jag väl landar hemma, orkar jag inte öppna datorn och eller ens tänka på att försöka få till ett inlägg. Inspirationen tryter lite, när inte orken riktigt finns där.

Men jag finns desto mer på Instagram, så ni är välkomna att följa mig där. :-)

Att det är mycket på rea nu, har ni säkert inte missat. :-)
Och idag bjuder jag på mina rea favoriter...

...och en önskan om en riktigt skön Tisdag till Er alla som tittar in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar