20170825

ÄNTLIGEN NÅGRA VIKTORIA..


Äntligen fredag, har varit en lång arbetsam vecka tycker jag. Med långa dagar fyllda med massa möten, men nu är det helg, med vila, njutning och gärna lite sol som gäller. 😊

VI har i trädgården ett par äppelträd och ett plommonträd. Äpplen har vi fått varje år, men plommon....nää, inga där på 5  år som vi haft trädet. Så jag hade nästan gett upp hoppet om det, och tom funderat på att gräva upp det och slänga. 😊

Tur att jag inte är så snabb i mina handlingar, för E gjorde mig observant på det igår och visade mig att vi allt får lite plommon i år...våra första goda Viktoria plommon. 😊 


Så nu väntar vi med spänning på att de ska mogna...haha. 😊


3 kommentarer:

  1. Ett plommonträd står högt upp på önskelistan, sååå himla gott!
    Önskar dig en riktigt skön helg...
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Den som väntar på något gott alltså!
    Underbar bild!

    Kram Jenny

    SvaraRadera