20170818

HÖST?..


På vår (rätt slitna :-)) trapp just nu, lite höstaktigt.

Sommarblommorna hade vissnar, då det gick bli ett kryss, även om det känns lite tidigt. :-)


Idag Fredag, och min första vecka efter semestern är avklarad. Det var direkt in i hetluften och projektet, med nytt affärssystem. :-)

Men det har gått hyffsat bra tycker jag, även om jag varit rätt trött om kvällarna.

Men jag har ändå orkat med två träningspass också, ett yoga pass (min nya giv för tillfället, är ju bara så skönt och avkopplande)
och en löprunda på 17km, så härligt att ha kommit igång med löpningen igen. :-)


Så en riktigt härlig fredag till er alla!

❤ 

1 kommentar:

  1. Ja, lite för tidigt, vill inte ha höstkänsla redan....
    Min yoga börjar på tisdag, ser fram emot den, det är ju en alldeles ny utövning för mig med.. :) Oj, jag får ta bort 1:an på löpturen för att orka med efter sommaren och semestern... :o Men nu får det liksom bli lite nystart igen på den biten... :)
    Önskar Dig en fin söndag, kram Kate

    SvaraRadera