20170926

TRIVS MED MIN OMGIVNING..


Tisdag och här har jag precis landat i soffan framför Hela Sverige bakar.

Är helt slut, var igår på ett rejält cirkelpass, så idag kändes det av lite träningsvärk. Så kvällens yogapass var både välbehövligt och lite jobbigt när muskkerna var lite ömma. :-)

Men nu lite soffhäng alltså. :-)

Mörkret har hunnit ifatt en nu på kvällarna, så ta några foton hinns knappt med att ta innan det är försent. :-) Så idag bjuder jag på en gammal bild från vår väg ner i skogen från isomras. 

Detta är en av sakerna jag tokgillar med där vi bor, att vi bor i stan, men ändå har skog och sjö inom några minuters gångväg hemifrån. :-)

Och jag som var lite negativt inställd när vi precis hade flyttat hit och tyckte det var för mycket "landet"...haha.......se vad man kan ändra sig. :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar