20171020

FREDAGSKÄNSLA..


Äntligen Fredag säger jag bara! :-)

Här hade jag egentligen bestämt idag att gå på ett morgonyogapass, men kände i kroppen igår kväll att den inte var riktigt hundra. Hade lite ont i musklerna, precis som när man håller på att bli sjuk, så jag avbokade det och tog mig en timme sovmorgon idag istället. :-)

Men det känns tyvärr inte bättre, så det är väl bara att avvakta och se vad det blir av det hela, om det blir något.

Men i vilket fall så är det ju sköna Fredag idag, och idag kommer E hem igen, så skönt det skall bli att träffa henne, få krama och mysa med henne...även om det bara är för ikväll. :-)
Man får vara glad för det lilla nu förtiden, när barnen har blivit stora...haha. :-)

Så jag önskar er Alla också en riktigt skön Fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar