20171029

MINNESVÄRD LÖRDAG..


Då var vi på väg hemåt igen, efter en riktigt skön helg i huvudstaden. :-)


Och gårdagen blev ju en lång dag och Ns stegräknare slutade på ca 30000steg....och på dessa steg blev lite shoppat om man säger så.

Men även lite go fika i Kungsträdgården, som var ett av många depå stopp under dagen. :-)


Och på kvällen blev det en riktigt god middag inne på Sturegallerian, och där hamnade vi vid bordet bredvid Börje Salming. :-) 


Sedan blev det en promenad genom stan...


....innan vi fick avnjuta Tomas Ledin. :-)



5 kommentarer:

  1. Hej!!!
    Vet du att jag såg dig i helgen i Stockholm!!!
    Jag var inte 100% säker på att det var du, men nu är jag det. Vi var också på Ledin.

    Haha...Världen är så liten.

    Kram,
    Anneli i Dalarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja världen är verkligen lite....bara synd att inte chansade :-) hade ju varit så kul att få säga hej. :-) kramizz Laila

      Radera
    2. Ja världen är verkligen lite....bara synd att inte chansade :-) hade ju varit så kul att få säga hej. :-) kramizz Laila

      Radera
    3. Hej,
      Ja, jag lovar! Nästa gång jag ser dig skall jag gå fram och hälsa :-)
      Ha en fin kväll!
      Kram, Anneli

      Radera
  2. Lovely med en helg full av lyx och energi!

    Kram Jenny

    SvaraRadera