20171018

PÅ VÄG..


Idag, just nu, på väg ut, för att bege mig mot jobbet, i mina favoritskor. :-)

Och redan Onsdag, vilket är skönt, för gud vad seg jag var idag, var inte så lätt att stiga upp....ville ju bara ligga kvar...haha. :-)

Men upp kom jag i alla fall. :-)



Mina favoritskor ja, de är från Vagabond och såå sköna.

Jag är ju en person som inte har så många skor (till skillnad mot många andra av det feminina könet skulle jag tro), utan kör med ett fåtal, som används tills de är utslitna innan nya köps in. Har aldrig tyckt att man behöver så många i antal, utan bara lite olika varianter, så man klara sig, annars blir det för mycket att välja på...haha......

...annat är det när det gäller kläder, för där kör jag inte samma stuk, utan där vill jag ha mycket att välja på, så klädkammaren är överfull, så nu är det nästan så att om jag köper något nytt, så får något gammalt sorteras ut. :-)

Världsproblem...eller hur!? :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar