20171001

SOLIGA HÄRLIGA SÖNDAG..


Ännu en fin dag blev det idag, så härligt.

Och denna Söndag inledde vi rätt lugnt, trots att jag somnat i soffan varje kväll, så är jag rätt trött fortfarande.

Men min plan var ändå att försöka komma ut på min första löprunda efter halvmaran för två veckor sedan. Och till slut så kom jag iväg, och det blev en rätt tung runda på 7 km, men jag gjorde det och det var huvudsaken. :-)


Annars så har vi fortsatt vår höststädning i trädgården, och sen fick det även bli lite fika i solen också idag. Och fikan bjöd på de nybakade kanelbullarna från igår.......och ja det finns några kvar, så vi kan få på onsdag, när det är kanelbullens dag. :-)



Men nu iväg, ska köra E till tågen, då hon ska tillbaka till Karlskrona ute. Och det har varit så skönt att ha haft henne hemma, men denna gång är hon vara iväg 5 dagar, så vi syns igen på fredag. :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar