20171113

SOVRUM I SOL..



Bild från helgen, då vi fick se solen igen.. ..haha. :-) Den lyste så fint i sovrummet, härligt. 


Men idag måndag igen och ny vecka att ta tag i. Och här vaknade vi idag till frost och kyla, och ishalka. Men som tur var så hade jag redan innan bestämt att ta bussen till jobbet. :-) Men nu lyser solen från blå himmel, och då kan man ta lite kyla tycker jag . :-)

Här blir det en rätt vanlig vecka med både jobb och lite träning, som vanligt. Ska försöka fortsätta mitt positiva flöde från helgen och ta något litet småprojekt någon kväll, behöver både städa kyl och garderoben i hallen, och det hade ju varit gott med lite nybakta lussebullar också. :-)


Vi får väl se hur länge den positiva energin håller o sig, och vad jag hinner med. 
Men skönt känns det i alla fall fortfarande, till skillnad mot i fredags som var en svart dag för mig, där dagen genomleds av ren viljestyrka.
 

Men nu alltså ny vecka och nya tag, och jag önskar Er en riktigt bra start på denna veckan. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar