20180315

DAGENS JAG..


Ja då har det nästan gått en hel arbetsvecka efter min semester. Och det har varit en fullspäckad vecka med långa dagar. Men semestern var nog väldigt bra, för trots mkt jobb, så är jag betydligt piggare och på bättre humör än innan semestern. :-)


Men trots mkt jobb så har jag fått in två rejäla träningspass hittills denna veckan..........såå skönt. :-)

Men nu snart helg, vilken jag hoppas visar sig från den bästa sidan, med fint väder, så det kan bli lite städning i trädgården.

Vilket behövs, vi har många grannar med elefantgräs, och med alla stormbyar vi haft så har deras skräp från just dessa gräs samlats här hos oss av ngn märklig anledning. :-)
Så det hade varit skönt å fått bort det å fixat lite vid entren. :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar