20180408

INGEN VANLIG DAG ELLER HELG..


Ja idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag. :-)

Och firandet började redan igår, då min sambo tog mig på tur, och då öresund runt med tåg....såå trevlig och mysig dag.


Och vårt första stopp var på Louisiana, där b la den fina utställningen av Picassos keramik visades.



Men det fanns även en fotoutställning med bilder från Elisabeth Taylors hem.



Vårt andra stopp blev i Köpenhamn , där vi besökte Torvehallerna där vi även åt liten lunch utomhus...så mysigt. :-)



Sen blev vårt tredje och sista stopp i Malmö på Emporia, där vi åt middag på Vapiano.


En härlig dag har vi även haft idag, som jag inledde med min första löprunda för året, för att hämta hem bilen från stationen..haha. :-)

Sen i eftermiddag hade vi C och H som middagsgäster. :-)

En annorlunda och jätteskön helg, med firande i dagarna två....trots det ojämna talet. :-)


2 kommentarer: