20181014

DENNA HELG...


Ja då har denna helg bara swishat förbi.........vi inledde helgen med god sallad på Innergården, sen väl hemma så gick jag å lade mig. 

Har haft en superjobbig vecka och var både trött och sliten.

Lördagen vaknade jag ngt piggare så det blev go hotellfrukost med vänner. 

Sen lite pysslande hemma med att putsa fönster. Och Lördagens middag gick inte av för hackor.....då vi gjorde kalvfärsbiffar med gräddsås, pressad potatis och pressgurka.....bara såå gott. :-)


Tidig läggning blev det igår också.

Men idag Söndag intog vi go frukosten hemma framför morgon TV. :-)

Sen fick de sista fönstren bli putsade, innan jag fick cykla till mitt lilla extra jobb, stå i receptionen på Friskis. :-)

Och tidig läggning blir det idag också. :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar