20091125

Ja det har...

..varit en fullspäckad dag, fick göra ett akutuppdrag imorse vid frukost, som tur hade jag bilen till jobbet idag. E ringde om att hennes stövlar gått sönder i dragkedjan, och behövde skor levererade till skolan, så det var bara att slänga sig i bilen och köra hem och hämta och sen till skolan, som tur är inte det så långt emellan jobb, hem och skola.

Efter jobbet fick jag köra och hämta beställda grankransar, som E sålt till nära och kära, för sitt fotbollslag, så de får ihop pengar till nästa års cuper, och leverara dem till "kunderna" :-). Alla blev nöjda, de var jättefina!



Och nu sitter jag och har gjort räkningarna denna månad och kollar "Mamma Mia", en riktigt må bra film, med kanonmusik i!! Är ju själv hemma idag, då N är iväg på avdelningsaktiviteter, och respektive inte fick vara med ;-)....men jag vet inte om jag hade velat heller, då det var laserdome på schemat och sen O'Learys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar