20100117

Fullspäckad dag...

...har det varit idag :-). Tog en snabbis till Stadium först i förmiddags, skulle se om jag kunde fynda några gympaskor. Tänkte ju börja mitt nya liv idag :-)....och återgå till Friskis Svettis ( har inte varit där på 8 år!!!) Och till min stora förvåning när vi kom till Stadium, var att de hade halva reapriset, så det blev billigt idag.
Ett par gympaskor för 300kr (hade kostat 900kr) och ett par nya löparskor för 200kr (hade oxå kostat 900kr).













Sedan har det blivit bakning, av både italienskt bondbröd, släta vetebullar och chokladkakor m salt på :-). Och mellan all jäsning, var jag ute i kylan och städade min "nya" bil! Ja, det har blivit inköp av en bättre begagnad bil. Min gamla var det ingen mening att fixa till, skulle kosta 4000kr, och den jag köpt kostade mig 6000kr. Ingen bildskön bil alltså, men fullt fungerande, och blir kanon till det lilla jag kör :-).

Och ikväll har det blivit ett friskis pass, kändes kanon, och nu är det soffläge som gäller :-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar