20100803

SKÅNELAND...

...när det är som bäst!
Bilden tog jag på väg hem fr kvartersbutiken...man kan knappt tro att man nästan är mitt i stan! :-)

Hammarslund...mitt nya hem! Var lite tveksam innan vi bestämde oss för att bygga, trodde jag skulle få "lappsjuka". :-) Men nix pix, det har jag inte fått! Men sanningen skall fram, att jag tyckte lite i början att Hammarslund, låg lite avsides, men nu när jag tagit tiden till allt, så har jag ändrat uppfattning. :-) Det tar ju bara 10 min att cykla till stormarknaden, 12 min till stan, 16 min till jobbet och 10 min att gå till kvartersbutiken....så det kan man ju inte klaga på....eller att man har skogen nästan runt knuten med joggingspår och sjön ett par minuters gångväg hemifrån.


Och jag är inte själv om att trivas, Grolle (vår katt) ÄLSKAR att vara ute, har aldrig någon brådska att komma in....och det är gott betyg. Där vi bodde tidigare, hade han Alltid bråttom in, krafsade på dörren...med nästan lite panik. Detta pga att han inte gick ihop med grannens katt, som nästan alltid jagade honom, stackarn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar