20121226

ANNANDAGS LUNK..


 
Ja godsakerna har fått stå framme hela Julhelgen, i fina skålar, både i nya och i en gammal stor hög serveringsskål på fot, och det fina glasunderlägget i form av en stjärna, vann jag på julklappsspelet på Julafton. :-)
 
Vår Annandags Jul, började med en riktigt låång sovmorgon, med lite läsning i sängen ur min nya bok, 50 nyanser av honom. Sedan vid lunchtid, åkte jag och barnen till gymmet, och gjorde ett rejält pass där....och på vägen hem, hände det som inte bara får hända, jag körde soppatorsk. :-) Disträ som man kan vara, så glömde jag bort att tanka när vi körde iväg till gymmet, så där stod vi i rondellen, så det var bara att trampa iväg till närmsta mack och låna en dunk och fylla den och promenera tillbaka, och till slut kom vi iallafall hem. :-)  Sedan har det inte blivit många knop, mer än middagsfix...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar