20131003

DAGENS RECEPT TIPS..

 
Igår hade vi lite besök av G & I, för att fira K som fyllde år för ett tag sedan. Och jag tänkte idag tipsa om den goda crunchen jag gjorde, vi bjöd nämligen på fruktsallad ( glömde ta kort på härligheten tyvärr :-) ) med glass, vaniljkesella och crunch som topping. Jag googlande lite innan jag hittade detta superenkla recept och gud sååå god den blev, och så enkel...sånt gillar vi! :-)
 
Idag redan Torsdag, och en mulen sådan, men vad gör det när man är pigg och alert idag. :-) Huvudet känns betydligt bättre, och jag har fått in två bra träningsdagar (tisd o onsd), vilket nog har gjort sitt till gällande huvudet. Så idag fortsätter vi i samma spår och det står löpning på schemat, och troligen får jag nog sällskap...vi får väl se. :-)
 
♥ Men härlig Torsdag till Er Alla! ♥
 

1 kommentar:

  1. Skönt att läsa att du mår bättre. Den crunchen lät supergod o precis som det ska vara...enkelt men gott. Ha nu en mysig o skön fredag vännen. Måste bara säga att din dotter har ett gudomligt hår, jisses så avis jag blir. Hoppas hon hittar rätt i gymnasiedjungeln, vår lille F ska också göra gymnasievalet efter jul o lätt är det inte Kramisar Tina

    SvaraRadera