20131002

VAL ATT GÖRA..

 
Gårdagens E! :-)
 
Igår var det dags för gymnasiemässa här i stan, och då E skall välja inför gymnasiet detta läsåret, så var vi där och sonderade terrängen. Och av tjejerna på frisörlinjen, fick E sina fin fina lockar. :-)
 
Och själv har jag fortfarande inte bestämt mig över de boots jag köpte i Torsdags, är och kollar dem varje dag och velar fram och tillbaka, men måste komma till ett beslut snart...:-)...känns det igen....eller det kanske bara är jag som oftast har beslutsångest. :-)
 
Idag Onsdag och man börjar se helgen närma sig igen, en härlig känsla! :-) Men vår Onsdagmorgon var rätt kylig idag så det fick bli min lätta dunjacka på för första gången, för frysa vill man ju inte! :-)
 
En härlig Höstdag önskar jag Er som tittar in!  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar