20140409

EN TRÖTT ONSDAG..

 
En trött Jag idag, bjuder på en gammal bild, på superduktiga Starlight Cheer. :-)
Och på Lördag är det dags för E igen att heja fram vårt IFK, som nu är i slutspel och spelar just på Lördag kvartsfinal 1, men själv kommer jag inte vara på plats denna gång, då vi har några goda vänner på besök, vilket ska bli supertrevligt, då vi inte har träffats på en bra tag.
 
Men för att återgå till dagens Onsdag, en trött sådan, man blir lite trött av att fylla år..haha. :-) Och sen att jag fått myggbett i natt, redan!?, och att det var rena höstvädret när man väl kom ut, regn och rusk, gjorde ju inte saken bättre. :-) Men det är bara kämpa på, så är det snart kväll igen...skööönt!
 
En super Onsdag önskas! :-)
 

3 kommentarer:

  1. Ett stort grattis till dig! Hurra hurra! Lät som du fick en fin dag och något extra gott får man ju fira till det med!
    Ha en fin onsdag och hoppas du vaknat till lite ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Stort grattis i efterskott, klart man är lite trötter när man firat en födelsedag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Grattis! en dag försent förlåt..... Undrar om det är för att jag fyller på söndag som jag är så trött. Det måste det vara haha. Kram Anette

    SvaraRadera