20140402

FROSTIG MORGON..

 
God morgon!
 
Snabbt litet inlägg nu på morgonen, är på väg mot jobbet. :-) Det var en rätt kall och frusen morgon man kom ut till idag, men det ser ut att spricka upp och bli en skön dag idag också....vi hoppas. :-)

 
Idag blir det hämtning av mina nya löparskor, längtar verkligen, har haft vila denna veckan, p g a ömma hälar, så jag hoppas att de nya skorna kommer att göra underverk. Testade ju att lägga i mina inlägg i de gaml,a förra veckan och det kändes betydligt bättre, så det tog jag som ett tecken på att skorna var utslitna. Men jag väntar nog några dagar till innan jag beger mig ut igen, så fötterna får vila lite extra, så idag får det nog bli ett spinning pass ute i garaget. :-)
 
En Härlig Onsdag på er Alla som tittar in!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar