20140403

VÅR SKOR..

 
Nya vår skor har inhandlats. Har ju blivit lite smått förtjust i skor och boots i lack, de är ju såå fina och klassiska. :-) Så när jag såg dessa på H&Ms hemsida, så var det ju bara att klicka hem dem direkt innan de tar slut. De kommer att bli perfekta att ha på jobbet. :-)
 
 
När det gäller skor är jag lite besvärlig, har svårt att bestämma mig ( det gäller allt, velig som man är ;-) ), men även att hitta skor jag tycker om, hittar alltid något fel. Så det brukar sluta i bara ett par köps, som jag sen går med dagligen tills de är totalt utslitna....:-)...vi får väl se hur det går i år, om jag hittar fler par, då de gamla från ifjol är utslitna som sagt, och egentligen borde slängas, men hamster som man är, så finns de nerpackade i en skolåda i klädkammaren. :-)
 

3 kommentarer:

  1. Snygga! Var de sköna? Jag brukar köpa skor i Italien, vi åker dit i slutet av maj och då hoppas jag hitta några par. Kram Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kändes bra när jag provade dem här hemma, men har ännu inte testat dem en heldag ute. Kramizz Laila

      Radera
  2. Vilka snyggingar. Kram. Anette

    SvaraRadera