20140516

BÄNKEN..

 
Ljugarbänk, vilobänk eller kanske bara bänk för prydnad, ja den där bänken på framsidan, kan ha många anledningar till att den står där den står. :-) Från början när vi flyttade hit hade vi en gammal träsoffa med avskavd vit färg, som fick pryda den ofärdiga framsidan av huset, men när vi väl fixat till framsidan, så hängde knappt den gamla soffan ihop längre, åren hade tagit ut sin rätt och gick inte att fixas till, så då fick denna lite modernare variant flytta hit. :-)

 
Idag vaknade vi till en strålande solig Fredag, så härligt ljummet ute när man kom ut, härligt. :-) Här idag blir det först lite jobb med tidig hemgång, då det sen bär iväg mot Göteborg för mig. Ska bli såå kul, ser verkligen framemot morgondagen, är faktiskt lite taggad....haha, bara att hoppas att det går lika bra som när jag prov sprang för några veckor sedan.
 
En riktig skön Fredag önskar jag Er som tittar in!
 

3 kommentarer:

  1. Kan säga att det är mulet här i Gbg idag!! Hoppas lite på att det håller i sig tills imon!
    Jag är också taggad och faktiskt lite nervös! Varför vet jag inte?
    Lycka till imon
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Dt går säkert bra! Lycka till. Jag är i startgrupp 20, så det blir en sen start för min del. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Så härligt att solen är tillbaka. Jag skulle vilja ha en bänk där ute..... Lycka till i morgon. Kram Anette

    SvaraRadera