20140515

KVÄLLSTE I FAVORITFÅTÖLJEN..

 
Efter alla måsten igår kväll så hamnade jag precis som så många andra kvällar i min favorit fåtölj framför TVn. Detta är nog en av de bästa platserna i huset enligt mig, och den andra är nog sängen, och de är rätt likvärdiga, då man somnar lika skönt i båda haha. :-)
 
Och till myset blev det lite gott te (förebyggande syfte mot förkylning :-) ) och det senaste Allt i Hemmet, en bra kväll med andra ord.
 
 
Men idag Torsdag, och en riktigt solig sådan, så det verkar bli en fin dag idag....härligt. Kanske det kan bli en mysig kvällspromenad ikväll med lilla Liza, om nu vädret håller i sig. :-)

 
Ha en härlig Torsdag, och jag hoppas solen lyser på er också! :-)


2 kommentarer:

  1. Ååå hoppas verkligen inte att du åker på någon förkylning tills på lördag! Jag hämtade ut min startlapp idag!! Galet mycket folk!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det har verkligen varit sommarvärme idag, så skönt. Håller tummarna att du inte blir sämre. Kram Anette

    SvaraRadera