20140820

EN NÄSTAN VANLIG ONSDAG..

 
Mitt köksfönster denna vanliga Onsdag, lika höstlikt väder idag också, frågan är om hösten kommit för att stanna, eller om vi kan få lite sensommarvärme, men det ser ju lite mörkt ut för det. :-)

 
Min känsla idag är liknande min lite hängande mynta på köksbänken, hängig med andra ord. :-) Igår när jag kom hem var jag helt slut, kändes nästan som man höll på att bli sjuk, så det blev soffan ända tills läggdags, och idag fanns känslan kvar....så vi får väl se vad det blir av det.
 
 
Så min dag idag började med att köpa mig en stor kaffe på fiket, för att sen styra den lilla bilen till Lund för jobb där idag. Kände att jag behövde något idag för att orka starta igång....haha.:-)...men nu så här några timmar senare känns det lite bättre, men segt är det fortfarande. Men nu får jag röra på mig, ska möta upp E på stationen i Lund, för här blir lite ärenden idag också. :-)
 

5 kommentarer:

  1. Hoppas det inte är förkylning på gång...
    Så fint du har i ditt fönster!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Fint i ditt köksfönster! Mindre fint utanför, här häller regnet ner oxå... Skönt att du känner dig piggare igen, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du håller dig frisk! Snygg outfit från förra inlägget. Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Hoppas inte du börjar bli dålig. Jag håller tummarna för dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Det är inte svårt att kännas sig hängig när hösten invaderar oss på det här viset,
    men samtidigt är det väl dags för alla virusar att flyga runt! Det brukar ju aldrig
    slå fel när skolorna börjar! Hoppas du bara hade en liten svacka!
    Kram M.E

    SvaraRadera