20140821

GÅRDAGENS SKOLTJEJ..

 
Gårdagens E på väg mot skolan på morgonen! :-)
(byxor-Gina Tricot, väska och topp-HM, kofta/jacka-Vila)
 
Skolstarten i ny skola med nya klasskompisar har gått hur bra som helst, hon stormtrivs i klassen, och de är redan ett stort tjejgäng som hänger ihop. :-) Och väskan som hon till slut valde och köpte var en på HM, men inte den jag hade med här, utan den nedanför, och hon är nöjd. :-) 
 
 
Idag dags igen för en liten löprunda (hoppas jag :-) ), i Söndags blev det 6 km med intervall, men idag får det nog bli lite distanslöpning, hur långt det blir får dagsformen avgöra. :-) Annars idag lika blåsigt och kyligt som tidigare dagar, men solen skiner och det får man väl vara lite glad för...eller hur!?  :-)
 

3 kommentarer:

  1. Vilken fin tjej du har, ni är otroligt lika :-) Så skönt att allt funkar från start i skolan...
    Jag känner mig fortfarande hostig så mannen och jag tog en promenad nu på kvällen innan han stack till jobbet
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken fin skoltjej :)
    Här har vi mest regn just nu, även om jag gillar hösten så gillar jag inte allt regn,
    men men ;)

    Ha det fint
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Snygg väska till en super söt tjej. Kram Anette

    SvaraRadera