20140822

MORGON PÅ H&M..

 
Lite tidigare morgon idag. :-)
 
Idag hade ju H&M bjudit in till lite frukost och shopping på morgonkvisten. Och vi var där så klart! :-)
 
Rätt mycket folk var där, men vi som hade en tid att passa ( E skulle börja skolan 8,10) fick skynda oss lite. Men vi visste vad vi skulle ha och det var lite träningskläder, så vi tog det och lite god frukost innan vi for vidare mot skolan och jobb. :-)
 
 
Men medan E provade sina träningskläder, så kollade jag runt lite, och det hade kommit in mycket snygga höstkläder, men just nu känns det som jag inte behöver något speciellt.....haha...låter ju inte klokt, att man helt plötsligt är nöjd över vad man har i klädkammaren. :-)

 
Idag Fredag alltså, och min första vecka efter semestern är avverkad, känns rätt skönt att ha gjort denna veckan, för nu tuffar det på igen. :-)
 
Och idag står städning på schemat där hemma, tänkte köra ett race innan N kommer hem, så vi kan njuta sen resten av helgen. :-) Vi får väl se om det blir som planerat...eller om ngt kommer emellan...man vet ju aldrig ...haha...:-), men nu först off till affären för att köpa lite fredagsgott. :-)
 

4 kommentarer:

  1. Vad trevligt, önskar att jag kunnat gå på det där men men.... Hoppas ni njuter av kvällen. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. mysigt med frukost och shopping i ett ;)

    Kika gärna in hos mig och tävla om ett presentkort värt 1000:- :)
    http://sofieeklund.vimedbarn.se/vinn-presentkort-hos-bona-parte/

    SvaraRadera
  3. Dags att börja kika på höst o vinterkläder, mysigt med lite shopping på morgonkvisten. Ha en skön helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera