20140911

TRÖTT FÖRLUST..

 
Till en så gott som fullsatt Arena ( drygt 4800 personer), tog publiken och de fina cheerleaders emot
vårt handbollslag. :-) 

 
En rätt spännande match där lagen följdes åt, men som till slut vårt IFK förlorade med ett mål, tyvärr. Men tjejerna var superduktiga som vanligt. :-) Och väl hemma igen blev det sängen direkt, för gud så trött jag var, känns att det varit långa stressiga dagar på jobbet och träning både söndag och tisdag, för jag slocknade rätt omgående. :-)

 
Men Torsdag idag, och tanken är att köra lite intervaller idag nere på cykelvägen i skogen, får väl se hur vädret är ikväll om det inbjuder till löpning eller inte och vad klockan är när jag väl kommer hem, om jag orkar. :-)
 
Men något som i alla fall blir av idag, det är myskväll, då jag är iväg på TGIF på Fredag kväll och N är i Stockholm i helgen, så får vi ta lite mys idag istället. Så vi får väl se vad köket bjuder på för gott till middag....får fundera lite, så får vi se....alla tips välkomna, på något gott och inte för krångligt. :-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar