20141014

DAGENS LÖPARE..

 
God morgon alla!

Idag bjuder jag på en dagens löpare!? och de e fri tolkning på det. :-)
 
 
Stack ju ut på en PW igår kväll, men efter en liten stund i rask takt, så tog suget över, och det blev en löprunda istället på 4 km. Så nu har det blivit två kortare rundor, på vardera 4 km, två dagar i rad. Känns rätt ok måste jag säga. :-) Så vi får väl se om det blir vilodag idag eller kanske gymmet, för där har jag inte varit på evigheter....vi får väl se.
 
 
Idag Tisdag ja, och jag ligger kvar i sängen och drar mig lite, och det hör inte till vanligheterna kan jag säga. Men när man blir väckt av den andra som går upp 30 minuter innan mig, så har man ju "råd" att ligga och dra sig lite. :-) Och det positiva är ju att man hinner med att göra ett inlägg här i bloggen, och titta in till er alla andra som också uppdaterat sig nu på morgonen. :-)  
 
Men nu hoppar vi upp och tar tag i denna Tisdag tycker jag! :-)
 

9 kommentarer:

  1. Ha en riktigt fin tisdag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Men å va du är duktig!
    Precis sån inspiration jag behöver just nu..;)
    Ska äääntligen ta tag i min träning igen.
    Å vilket superfint hus ni bor i!
    Jag tror att det heter rumsgran det jag har på bordet..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Jag tolkar haj vilt haha och jag tycker du är super flitig. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken hurtig tjej :) Snygga träningskläder har du med. Kram och ha det toppen

    SvaraRadera
  5. Så gott. Jag har inte rört på mig på sju veckor pga långdragen förkylning :(
    Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  6. Vad duktig du är! Själv kom jag ut på pw tidigt i morse, kanske blir det en morgonjogg i morgon. Kanske... :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  7. Vad härligt med en löprunda!

    SvaraRadera
  8. Oj så duktig du är som får på dig träningskläderna. Önskar verkligen att jag kunde jogga runt lite när jag är ute med Doris.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Så hurtig du är! Tryfflarna är nya på Åhlens. Det finns även andra godsaker som chokladdoppade mandlar. Kram Stina

    SvaraRadera