20141207

ANDRA ADVENT & LUGN SÖNDAG..

 
Idag Andra Advent och en riktigt grå sådan här idag. :-)
 
Blev en lite ofrivillig bloggpaus igår, men dagen gick i ett efter en välbehövlig sovmorgon, så nu är de sista julklappana fixade också. :-) Och kvällen tillbringades hemma hos N:s mamma på kalkonmiddag, så gott.
 
 
Men idag lite fixar Söndag, där jag startade morgonen med att köra C och hans pappa till tåget, då de flyger till Thailand idag. Känns lite vemodigt att säga hejdå, trots att han är 19 år, så han ju fortfarande min lille Stoffeman. :-) Så jag ser verkligen fram emot Jul när han kommit hem igen, men jag hoppas verkligen han får en jättefin och skön semester. :-)
 
Men nu iväg, E skall på sin sedvanliga Cheerleading träning idag, och jag tänkte passa på köra ett ärende under tiden.:-)
 
 

1 kommentar:

  1. Ibland behöver man pausa från bloggandet....
    Låter som om ni haft en skön helg. Kram Stina

    SvaraRadera