20141208

RUMSGRAN & LUCIATÅG I HALLEN..

 
I vår hall just nu, lite juligt på byrån! :-)
 
Mitt fina Luciatåg som jag fått av E, och den nya rumsgranen som jag köpte igår på Eko.
 
 
Måndag och ny vecka, och här var det tidig uppstigning idag, då jag började min morgon med att jobba lite, innan jag väckte E. Har ju bokslutsvecka denna veckan, och det är lite tajt med tiden och deadline på Fredag, så det gäller att börja i god tid, så jag hinner. :-) 

 
Men nu är vi klara och det är dags att åka till jobbet och fortsätta jobba. :-)
 
 

5 kommentarer:

  1. Så fint du har i hallen! En rumsgran tror jag också att jag måste köpa. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Vilket sött litet lussetåg.....var har ni köpt det? Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var den söt, Emilia hade köpt det på Eko Anette. Kramizz Laila

      Radera
  3. Jag tycker rumsgranarna är så fina.
    Ha en fin dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera