20150122

DAGENS E I NY FÄRG..

 
Ovan en ny E i sin lite djupare hårfärg. :-)
 
Ja vi var ju hos frissan i förrgår, och själv var det bara en klippning, men det var E som skulle göra den större förändringen. Hon gjorde slingor, i lite mörkare än sitt eget, och sen tog de bort allt det guldiga ljusa i topparna. Och ja så här blev det (ovan). :-)
 
Idag Torsdag och veckan börja gå mot sitt slut, och det ska bli såå skönt imorgon med Fredag (även om jag sen har några timmars jobb även på Lördag). Det har varit en rätt tung och trött vecka tycker jag, men det är väl det gråa mörka vädret som gör det. :-) Men trots en trött vecka, så har det blivit 2 löppass på vardera 8 km, så det får man väl vara nöjd med. :-)
 
Men nu var det Torsdag...så det är väl bara att ta tag i den. :-)

5 kommentarer:

  1. Åh, så fin dottern är och blev i håret. Väldigt lik sin mor tror jag bestämt!!
    Gick du ner såååå mycket på en vecka...? Kan du inte berätta lite från boken vad du ätit och gjort den veckan??!!! Jag vil också träna.... Först har det varit ryggen en längre tid, och nu, nu är jag dunderförkyld och kan inte jobba... :( :(
    Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Jättefin färg! Och vad lika ni är!

    Bra jobbat med träningen, jag har i alla fall köpt gymkort och bokat in ett pass. Är lite smått stressad inför det!

    Jo nu är det lite mörkt och segt!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra drag hon har E! Riktigt söt tjej du har! Fin färg!
    Grattis till din kickstart, förstår
    Att det motiverar...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker tjej! Kul att jämföra med bilden på dig på vänstra sidan....ni är ju så lika. Kram Anette

    SvaraRadera