20150203

GOTT INNEHÅLL..

 
Den här fina lilla asken fick jag av min goa vän A, när de var här sist.
Så dekorativ och med ett så sött budskap. :-)
 
Men som alltid så är det inte bara utsidan som räknas utan insidan är ju minst lika intressant eller hur...?

 
Och i asken låg de allra godaste små karameller i apelsin smak!
 
Igår blev verkligen en härlig Måndag kväll.
 Vilken vi började med att jag och E, stack ut på en liten  löprunda på 5 km, med lite intervall, sen blev det lite god middag och slutligen så hamnade vi i spaat. Och ja där jag satt jag nästan i 1,5 timme, sååå skönt och avkopplande. :-)  
 

5 kommentarer:

  1. Åå vilken sötsak o så glad man blir när man får en sådan fin gåva. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. De där askarna har jag stått och klämt på i butiken!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Så söta och vilken fin gåva, var hittar man dom ?
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. A har köpt den i en butik där hon bor, men de har även web butik, Carlsson interiör & design. Kramizz Laila

      Radera
  4. Vilken fin ask. Kram Anette

    SvaraRadera