20150316

DAGENS VÅRKAPPA & MÅNDAG IGEN..

 
Min nya vårkappa! :-)
 
Vädret var väl inte det bästa när vi körde från stan i Lördags, men jag skulle ju inte var ute direkt, utan mest sitta i bilen och vara inne i en idrottshall, så vårkappan kändes rätt så ok att inviga till detta. :-) Det var den här jag köpte förra helgen när vi var på Emporia, den är av märket Only.
 
 
Men idag Måndag igen, helgen försvann i raketfart. :-) Men nu blickar vi framåt istället på den kommande veckan, och ser vad för roligt som kommer att hända mer än jobb då....haha....:-)...Ja  förutom då träning som är återkommande varje vecka på schemat, så är det VIP shopping på Fredag morgon på HM och sen avslutas veckans sista arbetsdag med att vi skall se Jill Johnsson på Arenan. 
 
Men nu först då Måndag som skall avverkas, med lite jobb och sen träning. :-)


5 kommentarer:

  1. Fin kappa. Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad snygg du är i den kappan, stilren och snygg! Gillas... :)
    Synd att du inte fick träffa Sweet Pea... en underbar människa, men så är hon ju min kusin också... *blink*.
    Önskar Dig en ny härlig vecka, med massor av roligheter ser jag!!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Fin kappa! Ja nu är det väl dags att rota fram lite tunnare ytterkläder i alla fall :-).

    Låter som du har en kul vecka framför dig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Snygg vårkappa! har också börjat lite smått med min kappa.
    ha en fin vecka.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Så fin! Är också sugen på ny vårjacka/kappa.
    Kram/Maria

    SvaraRadera