20150315

VILKEN MEDALJ YRA..


Vilken Lördag det blev igår! :-)
 
 Kristianstad Starlight Cheer, ställde ju upp med 3 lag i DM i Borås, och de tog 3 medaljer, 2 guld och 1 brons, inte illa måste jag säga, de var superduktiga allihopa. Så det var en supernöjd dotter jag hämtade inatt med sin guldmedalj i handen. :-)
 
                                                                  Bilden är lånad Starlight Cheer.
 
Och ja det blev en lång dag för oss också, vi var ju där precis när allt satte igång, och såg alla lag tävla och sen även prisutdelning, så mellon vi fick lyssna på, på radion på vägen hem, efter vår culinariska Lördagsmiddag på McDonalds i Värnamo...haha. :-) Så det blev en riktigt lyckad dag tycker jag, men sen att jag inte fick träffa denna härliga donna, Sweet Pea, var lite tråkigt, men så blir det ibland att tiden inte riktigt hinns med, men det kommer säkert fler tillfällen. :-)
                                           Bilden är lånad Starlight Cheer.
 
Men nu åter till min lugna dag och goda bok i fåtöljen,
så önskar jag Er som tittar in en riktigt härlig Söndag också :-) 
 

4 kommentarer:

  1. Grattis till medaljregnet.

    SvaraRadera
  2. Så himla bra gjort !! Och roligt att följa sina barn/ungdomar.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Så häftigt! Grattis! Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att det gick så bra. Grattis!
    Kram Petra

    SvaraRadera